Aż 94% respondentów, którzy wzięli udział w badaniu przeprowadzonym na zlecenie AutoBOX Advertising jest zadowolonych z poziomu usług świadczonych przez Miejski Zakład Komunikacji. Ankietę przeprowadzili studenci Akademii Pomorskiej wśród 496 - osobowej grupy pasażerów podróżujących wszystkimi liniami MZK na terenie Słupska i pobliskich miejscowości. Wśród osób, które wzięły udział w badaniu najliczniejszą grupę stanowiły kobiety (57%). Najczęściej z komunikacji miejskiej korzystają studenci i osoby czynne zawodowo (łącznie aż 71% respondentów), którzy co najmniej dwa razy dziennie wsiadają do autobusu.
Pytania dotyczyły m.in. punktualności kursowania autobusów MZK, możliwości przesiadania na inne linie na przystankach przesiadkowych, bezpieczeństwa i warunków podróżowania, dostępności biletów jednorazowych i miesięcznych, czytelności rozkładów i kultury kierowców. Dodatkowo respondenci odpowiadali na pytania dotyczące nośników reklamy AutoBOX.
- Dla nas największym sukcesem jest zadowolony pasażer i przeprowadzone badania pokazują, że to zadowolenie jest. Bardzo cieszy mnie fakt, że praca całego Miejskiego Zakładu Komunikacji w Słupsku została doceniona. Będziemy robić wszystko, aby nie zawieść zaufania, jakim obdarzyli nas nasi mieszkańcy - mówi January Senko, Prezes MZK w Słupsku.
Reklamy na nośnikach AutoBOX zostały także bardzo wysoko ocenione przez respondentów. Wśród wszystkich pytanych, aż 68% osób odpowiedziało, że zwraca uwagę na informacje w nich zawarte. Dużym zainteresowaniem cieszą się plakaty zawierające ciekawą treść i urozmaicające codzienność życia.
Ankietowani bardzo pozytywnie ocenili kampanie, w których prezentowane były wiersze artystów, a także plakaty, na których w formie komiksów pokazywane były zasady poprawnej polszczyzny, czyli Autobusowa Galeria Znaczeń. (jas) |